и как?... там же обещали.. клетки.. обычные организмы.. м?
чего так и жрёшь всех пока в космос не улетишь?
Если орк не сражается, то он либо думает о войне, либо спит, либо помер. Нет, Орки не любят войну, но война стала их проклятьем, сколько они себя помнят.
Игра делиться на пять частей - в каждой гемплей отличается. Начинается все в аркадном стиле - у тебя есть одноклеточное животное, которое должно есть, красть чужие днк и потихоньку видоизменяться. Дальше оно вырастает, появляются ноги и мы выходим на сушу. Второй (самый интересный по-моему этап в котором то и заключен смысл эволюции) этап, ты бегаешь дерешься или дружишь с другими видами и так же зарабатываешь очки днк и новые изменения, чтобы эволюционнировать. Потихоньку у тебя развивается мозг, ты можешь собрать стаи, в которой с тобой будет бегать до 4 животных. Дальше начинается бред - стая превращаеться в племя, игра типа должна превратиться в "стратегию". Но назвать ЭТО стратегией просто язык не повернеться. Бредятина какая-то простая до примитизма. Со стадией цивилизации тоже самое. Особо убила возможность, появляющаяся если ты выбрал агрессивный тип игры - "Геноцид" - тупо убивает всех и ты выигрываешь. На стадии космоса можно наверное поиграть, но мне тоже не понравилось. Тебе как фанату космических рейнджеров может быть понравиться. Дерзай...
Добавлено (2008-10-29, 4:15 Pm) --------------------------------------------- ладненько, чтобы вернуть топик в нужное русло выложу есчо немного инфы по грация финал
S84 Weapons / Armor
New S84 Armors got added. Can be obtained on Gracia (sounds like 100% droprate from certain Boss Mobs?!).
Dual-Daggers
3 different Dual-Dagger Weapons have been added: S80 - Dynasty Knife*Soul Speperator, S82 - Icarus Disperser*Soul Seperator, S84 - S84 Dagger*Naga Storm.
Duals-Dagger getting produced the same way like Duals-Swords. Players must be Lvl81+ to learn the Dual-Dagger skill, to use these items. Dual-Daggers only be used by dagger classes.
Belts
Belts have been added as rewards for Territoy Wars. They also got theyr own inventory slot.
Capes
Capes can only be used for Dynasty and S84 Armor. There are 2 different types of Capes. Knight Capes Only clan members within the rank of a Captain (Royal Guard Unit?) can wear Capes. Can be obtained from the NPC Chamberlein. Capes of Holy Spirit Can be obtained thru defeating various boss mobs (Lindivior?, Frintessa, Antaras, Valakas, Beleth and some Gracia related boss mob).
NPC in Aden and Rune can apply capes to armors (?).
Mage-Shields
‘Improved Shields’ for Casters, Healers, Summoners and Buffers have been added. These items can be enchanted but no Element Attributes can be assigned. Depending on the Class these Shields have the following effects: Caster: increased MP recovery rate, increased Magical Dmg Healer: increased MP recovery rate, increased Heal Effect Summoner: MP recovery rate, MaxMP increased Buffer: MP recovery rate, MaxMP increased
Element Attribute Changes
The maximum Element Values for Weapons and Armors have been increased. Weapons: from 150 to 300 Armor: from 300 to 600
Normal Element Stones can only raise the element value to 150 for weapons and 300 for a full armor set. -Elementname here- Crystals must be used to increase the value even further. Element Crystals can be produced from certain items players can collect during Air-Warfare.
S82 Icarus Weapons
Icarus Weapons are now classified as S82. Players must be lvl 82+ to use these without suffering from Grade Penalties. ‘Seeds of Destruction’ (Gracia related collector quest) can be exchanged for Icarus Weapon Receipes and Keymaterials at ‘Union Station’ (i guess thats the main Landing Platform on Gracia).
вот соус, теперь грубоватый перевод
добавлены Ы84 оружие и бронь
Дуал Даггеры
Добавлены 3 типа дуал даггеров, сдуаливаются даггеры так же как и обычные мечи. Скилл на ношение дуал даггеров учится на 81 лвле всеми даггер классами.
Добавлены пояса как награда за территориальные войны (хз что такое, наверное осады), добавлен новый слот в инвентаре под пояса
Плащи
Плащи можно носить с династи (Ы82) и ы84 бронькой, существуют 2 типа плащей
Рыцарский плащег Сокланы с ранком Капитан (не встречал такого ранка, мб в роял гварде?) могут таскать плащи покупаемые у непися
Плащег Святого Духа Выбиваеццо с эпик боссов (Линдивиор, Фринтесса, Тарас, Валакас, Белет и какие-то в грации)
Колдунские щиты эффекты в общем-то и в пиндосской версии понятно расписаны
увеличение атрибута в оружии и броне
икарус оружие теперь считается Ы82 оружием
Добавлено (2008-10-29, 4:16 Pm) --------------------------------------------- а ну есчо такая крошечная деталь как Летучая форма и какой-то вид ПвП состязания в воздухе
Добавлено (2008-10-29, 4:18 Pm) --------------------------------------------- а ну еще забыл
макс. лвл клана поднят до 11 (170 челов), и кланы выше 5 лвла могут обзавестить своим летучим кораблем (тока хз нафиг это надо)
Добавлено (2008-10-29, 4:20 Pm) --------------------------------------------- а вот только что наткнулсо - Ливиндор это новый драк, на этот раз воздушный. Осталось добавить только водяного
Круто! Тупорылая мечта даггерщиков с фришек сбылась - им дадут дуалы даггеры. Кстати - плащи ведь еще в интерлюде обещали прилепить? В топку империалы и драконики, теперь в моде Икарусы!
Warlord • Power Crush (40) - Attack a single target with a spear
Nukers • Sigeul Mastery (76) - Increase mp regen rate and matk when equipping sigeul
Healers/dominator • Sigeul Mastery (76) - Increase mp regen and healing power when equipping sigeul
Summoners • Sigeul Mastery (76) - Increase mp regen and max mp when equipping sigeul
Buffers • Sigeul Mastery (76) - Increase mp regen and max mp when equipping sigeul
Overlord/Doomcryer • Burning Chop (40) - Give's damage and continuously reduce's hp
Bounty Hunter • Collector's Experience (5 - Increase shield block rate and attack when using a blunt weapon
SE • Stigma of Shilen (40) - Decrease resistance to melee attack of the target
Kamael • Soul Rage (7 - Gather souls while attacking
Warcryer • Chant of Movement (72) - wind walk + ageis
Overlord • Combat of Paagrio (70) - Might + Shield • Critical of Paagrio (74) – Focus + Death Whisper • Condition of Paagrio (72) – Bless body + Bless soul
DreadNought • Master of War (83) - Focusing power to party instant refresh on skills for party - party buff - requirement stationary • Spear of Destruction (83) - 11k power (wtf?) AoE damage stun - 800 clip range currently - chance for instance reuse • Gust pierce (76) – Attack a single target with a spear
"There are only 2 infinite things: Universe and humans' stupidity, and I'm not sure about the first one" --Albert Einstein
Феникс кнайт - вызов малого феникса. А что потом еще и вызов большого будет? )) Даггерам еще и невидимость полную дадут? И эту невидимость смогут снимать тока лукари? Прикольный скил кста у них на 7 стрел сразу... А че это за душа у суммонеров? Типа ЧоВ на себя можно кинуть?
Особенно понравилось
Archmage/soul taker • Star fall (81) - let’s just say meteor • Meteor (81?) <Not star fall>
Архимаг\Соултакер - Звездный дождь - давайте просто скажем метеор - Метеор - не звездный дождь
наконец-то до них дошло что танку нужен не только высокий деф но и высокий м деф, это радует. Правда вот дефлект мэджик - это скилл стыренный из ВоВа как и 95% нового контента - у нцсофт кончились идеи?
Оверы теперь могут ПОЛНОСТЬЮ заменить ПП, ВК наконец-то дали ВВ. Бедные ПП оттеснены до роли оффпати бафферов.
Порадовал новый скилл дредов, 11к павера АоЕ стан это не в тапки срать
Кстати вот эта хрень Sigeul это магощит
А вот новый скилл у саммонеров это вообще хз что, то ли новый саммон, то ли шэйпшифт, то ли бафф
Кстати ливиндор - довольно занятная зверушка
Метеор (как и часть новых скиллов) можно увидеть в ролике по ссылке
"There are only 2 infinite things: Universe and humans' stupidity, and I'm not sure about the first one" --Albert Einstein
Все, я точно решил, что за ФСа играть буду. Кость то у него будет с силой СХ, а не в два раза меньше, как я думал, кроме этого будет скилл Summon Cursed Bones - Summons 100-400 Cursed Bones. Consumes 160 Spirit Ore. Помимо Аркан Аджилити на 78 дали скилл Summon Lore - Increases P. Def. when equipped with Robe/Light Armor and increases Casting Spd. Decreases MP consumption for magic skills. А скиллы 81 это вообще что-то с чем-то:
-Servitor Barrier - Temporarily makes the servitor invincible. Consumes 5 Spirit Ore. -Protection of Rune - M. Def. is increased, and when damage is incurred, additional M. Def. and resistance to attributes are increased instantly. -Protection of Elemental - Resistance to elemental attributes is increased. When damage is incurred, M. Def. and resistances to elemental attributes are additionally increased instantly. -Protection of Alignment - Resistance to tendency attributes is increased, and when damage is incurred, M. Def. and resistance to attributes are additionally increased instantly. -Mutual Response - Regenerate the summoner's HP and MP when attacking. -Excessive Loyalty - When the master incurs damage, the servitor's battle skills are increased.
При чем скиллы 81 вообще не требуют СП. Докачался и сразу все взял.
а вот не получиццо, так как я забыл упомянуть такую кроооошечную деталь - отвязку откатов скиллов\кастов от атк спд и каст спд, т.е. будут стандартные откаты, которые меняются только от спец баффов (сонг СвСа например).
соус
12.7 Existing Skill Changes - All skills cooldown decreased to 1/4 but unaffected by casting/attack speed - when healing, if skill mastery (i.e. the lvl 77 skill everyone gets) is toggled, the healing effect will increase 3-fold - the 2 bow/bowgun skills the do more damage when low HP (I think it's the PR and Trickster one) is changed to a 'Frenzy'-type skill (I assume it means you can only use when low hp) - Increased following success rate: backstab, deadly blow, lethal blow, critical blow, blinding blow - Knight-type classes' normal attacks have additional hate - Summoners gain MP when doing normal attacks (like prophets??) - Inspect skills cooldown/duration changes: - Appetite for Destruction, Vampiric Impulse, Protection Instinct, Magic Impulse: Cool down decreased to 1/2, duration increased by 15s - (all the debuffs): duration increased by 60s - (I think restoration): duration incrased by 15s - Kamael Race have increased defense against critical attacks: decreased chance to *get* critical hitted, decrease critical damage received - The following skills will remove buffs that affect the same type of stat (maybe not prophecies... unconfirmed): - warrior bane, mage bane, mass warrior bane, mass mage bane, block windwalk, block sheild, mass block windwalk, mass block shield - OL clan buffs now affects party members too - .... not sure... but I think its: fatal strike's (maybe it's hammer crush) power increased, has chance to lethal - hate and hate aura now gives the caster maximum hate value, aginst players chance to change target increased by 90% - judgement and tribunal have added effects: Decrease pdef against melee weapons - skill name change... - sacrifice skills: removed <75% limit to ability to cast. Reduced HP cost, increased success rate (I think i got soemthing wrong here) - Following skills have reduced hate values: - greater heal, greater group heal, major heal, major group heal - Following skills are now learned at 82 instead of 81 (if you've learnt it already it will remain): - the 3 protection skills - Skills added to following classes: - 6th sense: hell knight, pheonix knight, eva templar, shillien templar - detect weakness: duelist, dreadnought, grand khavitari, titan, meastro, fortune seeker, doombringer, soul hound - vampiric mist added debuff effect - shadow step will take you behind the target - <skill name> changed to lvl 80 skill, can learn directly from skill trainer - <something armour skill> increased effect, duration changed to 5min, cooldown is 1hour - healing skills casting duration decreased (i.e. faster cast speed) - focus attack changed to toggle skill - lure, hate value increased - using toggle skills will not interrupt player movement (finally!!) - changed look of skill description display window - changed sound effect of poison blade dance - new graphic animations: - real target, death mark, warrior skills, invincible-type skills
"There are only 2 infinite things: Universe and humans' stupidity, and I'm not sure about the first one" --Albert Einstein
а я похож на новый икарус.. а у меня такая же бронька.. да?
Макс.. за ФСа.. Нем тут "всплывающий" предложил "Дюх! а давай как в старые добрый! за двух орков.. а?" я прям даже не знаю.. а почему нет
пока шаман... а там как захочется ^__^
Если орк не сражается, то он либо думает о войне, либо спит, либо помер. Нет, Орки не любят войну, но война стала их проклятьем, сколько они себя помнят.